Kari Jobe Album Cover Reveal!

Hello, readers! Guess what? A few days ago, Kari Jobe revealed her album cover on Instagram and other social media. I’m gonna show it to you!

Are you ready to see it?

Close your eyes!

Right now.

Do it.

šŸ™‚

Don’t open them for about 10 seconds.

No peeking!

Patience, young padawan.

The Fruits of the Spirit are:

Love

Joy

Peace

Patience

Kindness

Goodness

Faithfulness

Gentleness

and Self Control.

Ha.

Ha.

Ha.

Okay, fine, here it is. Big and huge and just plain GORGEOUS!!!

garden-final-art-rgb

Yup, the 2017 album is called “The Garden.” I cannot wait! So far she’s released two great singles called “The Cause of Christ” and “Heal Our Land.” Love both of them! You should check them out…they’re pretty special. You know, I’m just gonna keep going on and on and on about this stuff, ‘cuz the topic is Kari Jobe. If I haven’t said already her newest album is being released on February 3, 2017.

Guess what, people!?

So KJ posted her 2017 tour and I was praying as soon as I laid eyes on it. Well, as I scrolled down my eyes saw Boston, MA, and that’s just about 2 hours from me!!! That’s pretty amazing for her because she never comes by me. Like EVER. You know how I’ve been praying this whole year about a concert? It’s finally happening! I’m SEEING Kari Jobe next year!!! EEEKKK…I’m so grateful and thankful and grateful and thankful and…so JOYFUL!!! I’m planning on getting a deluxe ticket which gets you into the building early and you get to go to a question and answers with KJ. I might even get to TALK to her in person. Maybe her baby boy, Canyon, will be on her lap, which is possible. And Cody Carnes, her husband, in the same room! *freaks out* Okay, I’m going crazy and I need to get a life.

Anyway, I hope you weren’t too annoyed about my Kari Jobe babbling…lol.

Today’s my brother’s birthday! Happy birthday to Gavin.

Have a peaceful evening!

merrychristmasfromgbl

Advertisements

7 thoughts on “Kari Jobe Album Cover Reveal!

  1. OH.MY.WORD!!! THAT IS LIKE THE MOST GORGEOUS COVER EVAH AH I’M SOOO EXCITED!!!

    Eeeeeek!!! Oh my goodness, Maddi, I’m SOOOOOO stoked for you!! I’ll be praying that you are able to meet Kari!!! ā¤ šŸ˜€ Eeeeeek!!!

    Liked by 1 person

  2. Hehe, I totally get being really excited to go to a concert! I know I was really REALLY excited when I was going to concerts of my favorite groups, the LeFevre Quartet and Tribute Quartet. And I had a fantastic time, so I bet you will too! šŸ™‚

    CutePolarBear

    Like

  3. Wow Maddi that is awesome I am soooo happy for you and I really hope that you will be able to meet Kari Jobe and her family. This amazing it’s like a dream come true.

    Liked by 1 person

Leave a Reply {{ Please don't take the Lord's holy name in vain. Also, if you're comment is not kind or encouraging, please refrain from saying it. Thanks! }}

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s